Producenci

Zwroty i reklamacje

Zasady reklamacji 

1.Reklamacje należy składać na adres mailowy sklep@marpol.krakow.pl

2.W przypadku kiedy towar nie działa prawidłowo lub wystąpiła w nim usterka należy złożyć reklamację  przesyłając zgłoszenie na adres siedziby sprzedawcy. Odpowiedź w tym samym dniu lub najpóźniej w kolejnym dniu robocznym na zgłoszenie wysłane drogą elektroniczną oznacza że skutecznie ono dotarło i zostało zarejestrowane.

Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
- imię i nazwisko klienta
- numer paragonu/faktury 
- datę zakupu 
- szczegółowy opis problemu
- żądanie konsumenta
- telefon kontaktowy.

Koniecznie dołączyć adres zwrotny oraz telefon kontaktowy.

Sprzedawca w celu rozpatrzenia reklamacji Klienta dotyczącej wymiany lub naprawy towaru oraz w przypadku kwestionowania zgodności towaru z umową może korzystać z opinii specjalistów, przedstawicieli autoryzowanych serwisów oraz przedstawicieli producenta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl